Print
PDF

Chestionare online pe focusMe.ro

 

          Fie ca vorbim despre nevoia de intelegere a pietei, a clientilor externi sau a celor interni, ancheta prin chestionar ramane metoda cea mai frecvent utilizata in cercetarea cantitativa. Cu siguranta este cunoscuta de toata lumea, de aceea nici nu vom insista pe descrierea ei.

          Solutia tehnica oferita de noi pleaca de la un concept arhicunoscut si anume acela de C.A.W.I. - Computer-Assisted Web Interview si ofera partenerilor nostri suportul necesar pentru transpunerea in online a cerintelor intalnite la un chestionar clasic.

 
Chestionare online pe focusMe.ro

Iata avantajele serviciului de chestionare online oferit de focusMe.ro:

Demo serviciu
Daca doriti sa testati serviciul nostru de chestionare online va rugam sa ne anuntati folosind acest formular.
  • aveti la dispozitie 8 tipuri de intrebari (Likert Scale, Pick One, Pick Many, Short Answer, Ranking DropDown, Ranking Drag'AND'Drop, Boilerplate, Ranking)
  • posibilitatea de a crea o scala de importanta pentru fiecare chestionar/intrebare in parte
  • diferite reguli pentru intrebari: "daca raspunsul este... mergi la intrebarea..." sau "nu afisa intrebarea daca..."
  • posibilitatea de a seta un raspuns implicit
  • posibilitatea de a crea intrebari obligatorii sau nu
  • posbilitatea de a avea cate o intrebare pe pagina, mai multe pe o pagina sau toate pe o pagina
  • posibilitatea de a edita, muta, copia intrebari sau chestionare fara prea mare efort
  • posibilitatea de a avea o bara de progres a chestionarului
  • posibilitatea de a seta o data de expirare a completarii chestionarului
  • posibilitatea de a crea o pagina de incheiere sau de a afisa rezultatele chestionarului in locul acesteia
  • posibilitatea de a crea invitatii personalizate pentru fiecare persoana in parte pe care ulterior sa le trimiteti prin email
  • posibilitatea de a genera raporturi in timp real asupra unui chestionar
  • posibilitatea de a realiza rapoarte pe fiecare participant in parte, pe fiecare chestionar sau rapoarte incrucisate (cross-tab reports)
  • posibilitatea de a exporta aceste rapoarte prin intermediul unui fisier .pdf sau .csv

 

Inainte sa folositi acest servicu trebuie sa stiti si ca:

Sfatul focusMe.ro
Puteti combina acest serviciu cu cel de recrutare a respondentilor din panelul focusMe.ro si astfel validitatea raspunsurilor creste considerabil!
  • participantii online nu sunt reprezentativi pentru Romania
  • persoanele mai in varsta sau cele din mediul rural pot avea o reprezentare mai scazuta
  • exista o dificultate in verificarea validitatii raspunsurilor daca respondentii nu sunt selectati dintr-un panel sau nu sunt atent selectati

Login

Online

None